2024-03-08 10:41:12

Omiljene igračke

Na satu engleskog jezika, učenici 2. a i 2. b razreda radili su plakate na temu omiljene igračke, te su imali zadatak donijeti svoju igračku i opisati ju. Kroz plakate, ponovili su nazive za igračke, veličinu, boje, izgled, dijelove tijela, te vježbali vještine pisanja i govorenja.

Uradci su bili kreativni i zanimljivi, a izlaganje učenika zanimljivo cijelom razredu. Nakon izlaganja, učenici su razmijenili igračke i međusobno pričali o svojim igračkama i dali jedni drugima da opipaju njihove igračke i poigraju se s njima.

Osim što su vježbali vještine korištenja engleskog jezika, učili su se i dijeljenju svojih stvari, razvijanju prijateljskih odnosa, te su i radili na svojoj emocionalnoj inteligenciji, te poboljšali svoje mentalno zdravlje i raspoloženje. Sat je protekao u smijehu i veselju i završio s igrom freeze and dance gdje su učenici vježbali motoriku, opuštali mozak i na kraju krajeva, ugodno se zabavili.

Moram priznati da sam se iznenadila činjenicom kako je polovina učenika imala problema s pronalaskom igračke koja im je najdraža, te su izjavili kako se više ne igraju s igračkama. Nakon razgovora i rasprave neki su došli do zaključka kako im je najdraža igračka lopta (što je vrlo pozitivno i pohvalno, jer potiče tjelovježbu, ljubav prema sportu).

U današnjem ubrzanom svijetu, potrebno je djecu potaknuti da budu i ostanu djeca, dati im igračke u ruke i pustiti da im proradi mašta, da se kreativno izraze, da se igraju, jer igrom se najbolje uči u njihovoj dobi.

Ivana Kozić, učitelj mentor


Osnovna škola "August Cesarec" Ivankovo