Čitanje naglas kao poučna i zabavna aktivnost

 

 

Svake godine prve srijede u veljači obilježava se čitanje naglas. Ove godine, 5. veljače, obilježili su ga učenici šestih razreda.  Ovaj se dan obilježava s ciljem promicanja navike čitanja i osvješćivanja važnosti čitanja naglas za razvoj pojedinca. Iako se često smatra aktivnošću namijenjenom djeci, čitanje naglas korisno je za ljude svih dobnih skupina jer potiče razvoj jezičnih, kognitivnih i emocionalnih vještina. Čitanjem naglas, posebno među djecom, pomažemo razvijati vještine razumijevanja, bogaćenja rječnika i pravilne upotrebe jezika što doprinosi boljem školskom uspjehu. Obilježavanje Svjetskog dana čitanja naglas može biti zabavno i edukativno, a aktivnosti mogu uključivati ​​svu školsku djecu.

Učenici šestih razreda Svjetski dan čitanja naglas obilježili su čitanjem bajke u razredu. Za čitanje učenici su dobili bajku Ivane Brlić Mažuranić Kako je Potjeh tražio istinu koja, poput svih bajki, govori o borbi dobra i zla te donosi pouku o pobjedi dobrote i pravde. Učenici su na satu Hrvatskoga jezika, sjedeći u krugu, jedni drugima čitali ulomke bajke, komentirajući i raspravljajući o pročitanom. Učenici su na početku sata, nakon čitanja početnoga ulomka, imali zadatak predvidjeti završetak, a nakon završetka čitanja trebali su ilustrirati pročitanu bajku. Na ovaj način obilježili smo Svjetski dan čitanja naglas, vježbali čitanje i stekli pouku o pozitivnim životnim vrijednostima.

                                  Marija Jurić, prof.

Skip to content